10 Ocak 2010 Pazar

EMRE YILMAZ'IN ÇİZGİSİYLE
ORHAN ÖNAL

Sevgili dostlar, Cihan Demirci'nin yılların balon yazarı ve karikatüristi Orhan Önal'la yaptığı röportaj sizlerden güzel bir ilgi gördü. Akdağ Saydut arkadaşımız bu röportajı Mizah ve Çizgi sitesine ve Bizim Gazete'ye taşıdı. Karikatürümüzün usta imzası Semih Poroy arkadaşımızdan bizi mutlu eden güzel bir mail aldık. Mailinde; "Orhan ağabey, Babıâli'nin en ilginç işlerinden birini yapan adamdır. Hatırlanması değerbilir bir davranış; kutlarım" diyor... Obur Mizah adlı karikatür sitesinin yaratıcısı, Ankaralı karikatürcü Emre Yılmaz ise MİZAHHABER'e yukarda gördüğünüz Orhan Önal portresini, Cihan Demirci'ye şu notu yazarak iletti: "Sevgili Cihan Hocam Orhan Önal söyleşinizi Mizah Haber'de okudum. Öncelikle böyle bir söyleşiyi paylaşımınızdan dolayı çok teşekkür ederim. Sayenizde Ustaları daha yakından tanıma fırsatı buluyoruz. Söyleşi kendi adıma bana çok şey kattı ve elbette Orhan Önal Ustadan etkilenmemek elde değildi. Bende dayanamadım elimden geldiğince bir saygı ve selam göndermek adına kağıt ve kalemime sarıldım. Orhan Önal Ustaya Saygı ve Selamlarımı Size de bir kez daha teşekkürlerimi iletirim."

Mizahhaber'in genç okurlarından Ceyda Özge Bilir ise bizlere şu sıcak maili iletti: "Sevgili Cihan Demirci ve aylar önce fark edip artık her gün mutlaka göz attığım sevgili Mizahhaber sitesi. Sayenizde mizah ve karikatür hakkında her gün yeni bir şey öğreniyorum. Bu da çok hoşuma gidiyor. Orhan Önal ismini de sayenizde öğrendim, ne güzel, bu tatsız ortamda hala böyle ustalar olması. Bilmediğim bir sanat olan balon yazarlığını gene bu röportajdan öğrendim keşke karikatür balonları hep elle yazılsa, denildiği gibi bilgisayar karakteri iyi olmuyor artık çizgi romanlarda hep bilgisayar karakteri var, çizgi roman yayıncıları da bu röportajı okusa keşke, çizgi romanların balonları elle yazılsın, size çok teşekkür ediyorum..."

Bizden de bizi yalnız bırakmayan dostlara, okurlara teşekkürler...

MİZAHHABER