1 Kasım 2007 Perşembe

MİZAHHABER'E
GELEN DUYGU
DOLU BİR MEKTUP!


Mizahhaber'in yaşadığı ADSL sorunu nedeniyle yayınına istemeden ara vermek zorunda kaldığı Ekim ayında sizlerden mailler gelmeye devam etti. Bunların çoğu karikatür ve mizah dünyasından iletilen haberler, duyurular, bültenlerdi. Sağolsun bazı okurlarımızdan bize sahip çıkan, moral veren mailler de aldık. Bunların içinden bir tanesini, İrem Tuncer'den üç gün önce gelen duygu dolu maili ,yeniden yayına döndüğümüz 1 Kasım günü, sizlerle paylaşmak istedik.

"MİZAHHABER'SİZ BİR AY
GEÇMEK BİLMEDİ!"
" Merhaba Mizahhaber. Üç ay içersinde öylesine alışkanlık yapmıştınız ki anlatamam. Sizi ilk günden başlayarak kaçırmadan izledim. Bugüne dek mizah dünyasından bu denli kapsamlı haberler veren, yorumlar da bulunan, bizi hem bilgilendiren hem de eğlendiren bir bloga rastlamamıştım. Bazı mizah ve karikatür sitelerini epeydir takip etsem de bana yeterli gelmiyorlardı. Mizahhaber'de samimi bir yaklaşım buldum. Yayınınıza ara vermek zorunda kaldığınız günlerde biraz Don Quichotte sitesinde, biraz Karikatürcüler Derneği sitesinde ve diğer bazı karikatür-mizah site ve bloglarında oyalanmaya çalıştım. Zaten sayınız çok az gördüğüm kadar. Yaklaşık bir aylık süre geçmek bilmedi diyebilirim. Karikatür ve mizah üzerine 3 ay boyunca gündeme getirdiğiniz tartışma ortamını özledim açıkçası. Bu işleri sadece sevgiyle yaptığınızı ve karşılığında sadece moral desteği beklediğinizi biliyorum. Anladığım kadar karikatür dünyası bu tür moral desteklerini verme konusunda biz karikatür ve mizah sever okurlar kadar eli açık ve daha doğrusu "sözü açık" davranmıyor. Ama inanın çevremde en az 5 arkadaşımı Mizahhaber izleyicisi haline getirdim. Geçen gün yayına 1 KASIM'DA döneceğinizi okuyunca rahatladım. Mizahın ve ülkemizin MUHALEFETE her zamandan fazla gerek duyduğu bir ortamda umarım daha fazla karikatürcü ve mizahçının da desteğiyle bizi muhalefetsiz bırakmazsınız. Sizin de dediğiniz gibi "o olanaksız yerden" başta Cihan Demirci olmak üzere tüm MİZAHHABER'cilere sevgilerimle... Mizahsız kalmayalım!..
İrem Tuncer