3 Eylül 2014 Çarşamba

ÜÇ KARISINI KESEN KATİL KOCA DİLAVER'İN İSYANI


MİZAHHABER ÖZEL HABER - Daha önce üç karısını kesen ve şu dakikalarda dördüncü karısı için aynı doğrultuda ilerleyen yılların katil kocası Dilaver Keser, Seda Sıçan'ın kendisini hala tv programına çağırmamasına isyan etti!.. Mizahhaber'e elleri titreyerek konuşan katil koca şunları söyledi: "Ben de haza çok beyefendi bir katilim, üstelik çok da sevimli bir caniyim. Daha önce 3 karımı en güzel hislerle kesmiş olduğum halde üstelik kesmeye dördüncüyü bile bulmuşken Seda Sıçan hanımefendi beni programına çıkarmamakla çok ayıp ediyor!.. Karılarıma kastım var ama bir kast ajansım yoksa suç bende mi kardeşiiim?.. Bak harbiden çok sinirleniyorum haaaa!.. Hani sadece karılarımı kesme özelliğim olmasa ben yapacağımı biliyorum ama neyseeee!.."