29 Eylül 2010 Çarşamba

TEK KAFADAN
ÇOK SES
ÇIKARAN GÜLDÜRÜ :
KÜLAHIMA ANLAT

KÜLAHIMA ANLAT , bizim ZEKİ- METİNCE, HASTANE, YASEMİNCE gibi pek çok yoğun ilgiyle izlenmiş televizyon dizisinin yazarı ve oyuncusu olarak tanıdığımız ALİ ERDOĞAN ‘ın en uzun soluklu tek kişilik güldürüsü…

ALİ ERDOĞAN, 2001 de kurduğu KABARE DEV AYNASI TİYATRO TOPLULUĞU çatısı altında kendi yazıp yönettiği İLİŞKİME İLİŞME, SANSASYONUN KADAR KONUŞ, TIPKISININ AYNASI, YOLUMUZU BULALIM, İNSANOĞLU İNSAN, KÜÇÜK AMA ÖNEMLİ BİR ROL oyunlarını sergiledi.

Oynandığı günden bu yana 100 kez sergilenen KÜLAHIMA ANLAT güldürüsünde ALİ ERDOĞAN günlük hayattan aldığı birbirinden ilginç karakterlerin tamamını sahnede tek başına oynuyor…Modern meddah olarak tanımlayabileceğimiz bu gösteride ALİ ERDOĞAN bu karakterleri tek tek canlandırırken şivelerden taklitlerden de fazlasıyla yararlanarak ortaya yüzde yüz bizden, canayakın, sıcacık bir güldürü çıkarmayı başarıyor.

Seyirci tarafından beğenildiği için her sezon mutlaka onların isteği ölçüsünde KÜLAHIMA ANLAT’ı sergiliyor ALİ ERDOĞAN…Kendisi de bu oyunu sergilerken çok eğlendiğini söylüyor. Yalnız her sezon tek kişilik oyun formatında oynadığı KÜLAHIMA ANLAT ta bu sezon bir küçük değişiklik yapmış ALİ ERDOĞAN…Oyunun içine kısa kısa eğlenceli skeçler koymuş…Buna neden gerek duyduğunu ALİ ERDOĞAN şöyle anlatıyor: “Oyunlarımı izleyenler benden kurs vermemi istiyorlardı…Televizyon çalışmalarım yoğunlaştığından zaman ayıramıyordum buna…Baktım ki kurs verecek koşullar yok, dedim tiyatromun çatısı altında benimle birlikte çalışmayı isteyen gençlerden bir B takımı kurayım…Onlarla skeçler çalışayım..Hem arkadaşlar zaman içinde oynayarak pişsinler hem de gelecekte çalışacağım gençleri şimdiden keşfedeyim…Bunu hayata geçirdim…Birbirinden yetenekli gençlerle SİBEL ERKAN, MERDAN KARDAN ve CEYHUN DİRİBAŞ ‘la benim kaleme aldığım skeçleri çalıştım…KÜLAHIMA ANLAT oyunumun içine serpiştirdim…”

Genç oyuncuların skeçleriyle de süslenmiş KÜLAHIMA ANLAT güldürüsü oyun takvimi şöyle:
2 EKİM CUMARTESİ 20.30
9 EKİM CUMARTESİ 20.30
23 EKİM CUMARTESİ 20.30
30 EKİM CUMARTESİ 20.30
YER- KADIKÖY BARIŞ MANÇO KÜLTÜR MERKEZİ
GİŞE- 0216 418 95 49 – 0216 418 16 46