11 Temmuz 2009 Cumartesi

METİN AKBULUT
YAZIYOR...

NEVROTİK

Her şey 2001 kriziyle başladı…

Her şey toz bulutuyla başladı…

Hani her şey insanı sevmekle başlamıştı, sevmek toz mu oldu?
Başlarım senin şarap çanağına!

Şaraptan, çanaktan, sarı saçlı bebekten canımdan çok severim.
Başladığımız yere mi döndük!..Senin bittiğin yerde ben başlarım

Başlarken üç kere ağzına, üç kere burnuna… Yok, ilk önce sağa, sonra sola, sonra tekrar sağa mı bakıyorsunuz? Yok ben birisine bakıp çıkacaktım.

Yok valla, ben de bi demokrasi getirip, çıkacaktım.

Ya bakabileceğin kadar çocuk yap, ya da en az 3 çocuk yapabileceğin kadar çocukça düşün ya da ananı al da git! Ananı da alıp gidebileceğin çok güzel ılımlı İslam cumhuriyeti biliyorum.

Birisine bakıp çıkacağız demedim, önümüzdeki maçlara bakacağınıza, önünüzdeki topa baksaydınız, gol yemezdiniz de demedim, önce dumanı, sonra evimizin direği, sonra bacası, dünyanın yuvarlak olduğunu göstermiyor, hepinizin top olduğunu gösteriyor dedim. Aynen böle dedim, o taraftan öyle mi anlaşıldı?

Baklava çalan çocukları içeri atarlar, ağzındaki baklayı çıkarmayana bi şey yok…

Senin başına gelecek var, tek başına iktidara gelmişler, tek başına iktidarın başına gelecek var,
Sana rahat batıyor, rahat nerene, neden batıyo, rahat nerden doğup nereden batıyor, rahatın neresi batıyo?

Rahat rahat oturuyorduk, neden batıyor?

Bizi tek başına iktidara getiren yayında ve yapımda emeği olan herkese teşekkür ediyoruz. Mutfakta birisi mi var?

Ilımlı İslam cumhuriyetinin devamlılığı için görüşmeleriniz kayıt altına alınmaktadır
Kayıt altında buzağı arama…

Yok benim bi demokrasi getirip, çıkacağıma inanıyorsun da, ülkende kriz çıkartıp, ılımlı islamı başınıza getirdiğime neden inanmıyorsun?

Hiç tanımadığınız bir kriz sizi keriz yerine koyup, teğet geçip yalandan giderse, bunun nedeni ılımlı İslam projesidir.

Ak döt, kara döt ortaya çıksın, edepsizlik etmeyin, çıkmazsa daha gelmem, anamı da alıp giderim.
ABD’nin sunduğu Ilımlı İslam Projesi one minute danışıklı dövüşten sonra devam edecektir.
Bizim oğlan, pardon bizim çocuklar, 2. cumhuriyet okur, döner döner yine okur,
işi bitirirler.

Arkadaş olarak kalalım diyeceğime, stratejik ortak olarak kalakaldım dedim
Kalacak yerin yok diyeceğime, hayvanlarınla yatarsan yatacak yerin olmaz demişim.

Hayvanlarımızla yatacağımız çok güzel bi yer biliyorum…

Hayvanlarıyla yatamayanlar köpek maması yesinler…

Belki üstümüzden kuş geçer dedim, kuşun talih kuşu olduğunu da bilmiyorum, nerden çıkarttın?

Belki dedim, tut ki karnına, bilemedin karşına çıktım, tüm şehir bana küstü dedim…Yok bekle demedim gölgeye… Belki dedim. Sonra ne dersem beğenirsin… İçeride kuş bulunmamaktadır mı dedin?

Fiyatlarımıza KDV nin dahili ve harici bedhahları olacaktır…

O, KA – DEVE değil edepsizlik etme… O AK DEVE, ananın sütü kadar helal!

Bu iş yerinde yer yer asgari ücret, yer yer kafamıza göre ücret, yer mi Anadolu çocuğu, yer yer, onun bunun çocuğu bulunmaktadır.

Yiye yiye bitiremediler güzelim ülkemizi…

Ya şimdiki zaman gibi görün, ya da back to the future gibi yaşa…

Metin Akbulut