1 Mayıs 2009 Cuma

METİN AKBULUT
YAZIYOR
HADİ BAKALIM...

Seçim sonuçları belli oldu, partiler bir puana razı oldular.

Ben sana dedim, deniz kıyılarından korkuyorum, kırmızı hissediyorum açmayayım.

Anadolu’ya bak, onlar mavi hissediyorlar dedim.

Yok, ben İzmir’i istiyorum, yok ben padişahım, al sana…

O zaman napalım, kırmızılara saldıralım.

Kırmızıların bilinçaltına inin, bilinçli olarak…

Bilinçaltına indik, bi şey çıkmadı, bütün komşularımızda çıkıyor, bizde neden çıkmıyor?

Bilinçaltında kırmızı buzağı arama!

Seni rüyamda gördüm, çağdaş yaşamı destekliyordun, gizli tanık da aynı rüyayı görmüş, destekliyormuşsun, haydi çağdaşlar nezarete…

İçim dışım sağım solum sobe!

İçindeki kırmızı çocuğu tutukluyoruz, evet evet tutuklanmalı, ama hep islamcılar konuşuyor, döneklerin sesi az çıkıyor, kızıyorum ama…

İçimdeki ılımlı İslamcı, her devrin çocuğu duruyor ama…

Ha işte! Onlarla idare edersin, hatta içindeki 80’lik sapık bile duruyor, bak ona da dokunmadık.

İçindeki çocukluk aşkını tutukluyoruz, sen de aşk, eş durumundan tutuklanıyorsun.

Bence yüreğinin götürdüğü nezarete git…

- İçinden bi sayı tut.
- Altı
- Altı oka benziyor, hem de altılı oynuyordu… Alın içeri
- Şu kırpık bıyık da içinden altı tutmuştu
- O imanın altı şartını tuttu, hem o içindeki çocuğu hurma ve zemzemle beslemiş, içindeki çocuk nur yüzlü… Kaç yıldır deniz fenerinde yaşıyo…

Hayalinde kırmızı pancurlu ev satın alıyordu tam o sırada yakaladık.
O pembe… Valla burada kırmızı çıkmış.

Hayallerine çivi bile çakmamış, pembe evi nasıl alıcan? Finansör kim?

Pembe hayallerden mutlu yarınlara, dikey geçiş yapacaktım, ‘teğet’ geçmişim,

Pembe hayallerine bir çift sözüm var.

İçin sana söylüyorum, dışındaki laikler sen anla…

Su testisi suyolunda kırılır; gebelik testini çözdü, içindeki çocuk 9 doğuruyor çıktı.

9 doğurduğuna göre içindeki çocuk kimden testini çözdü, laikler çıktı…

Ben denedim oluyor, gerçekten işe yarıyor, 7 kişiyi gözaltına gönder, şansın açılsın mutu ol!

Yüzü kızarmıştı, araştırdık, batı kıyılarında bronzlaşmış olduğunu anladık, hemen içeri aldık…

Parti sinyal veriyo, bi doktora gitseniz… Parti çağdaşlığa yanıt vermiyor.

Hayallerinizde hiç türbanlı kadına rastlanmadı, ne biçim hayal lan bu! Çağdaşlık ha!!

İçindeki kırmızı çocuğun tutukluluğunun devamına karar verildi…

Metin Akbulut