23 Aralık 2007 Pazar

GEÇMİŞ ZAMAN OLUR Kİ
MİZAHÇI CİHAN DEĞER!

Heeey gidi günleeeer heeey!.. 1982 yılı yaz aylarında kurulan Güldürü Üretim Merkezi ekibi, 1982 Haziran ayında başlamıştı gazetelere günlük mizah sayfası hazırlamaya... 1.5 yıl kadar Güneş gazetesine çalıştıktan sonra GÜM ekibi epeyce tantanalı bir şekilde Hürriyet'e transfer olmuştu. Hürriyet'e geçişimiz gerek o zamanların tek televizyon kanalı TRT ekranlarında reklamlarla, gerek gazete ilanlarıyla duyurulmuştu... Hürriyet'e hem "GÜMBÜR GÜMBÜR" adlı bir günlük mizah sayfası, hem de "DALGA" adıyla haftalık televizyon mizah eki hazırlamıştık GÜM ekibi olarak... İşte size yukarda Hürriyet gazetesinin 17 ARALIK 1983 Cumartesi tarihli KELEBEK eki... Gazete başlığının üstünde televizyon reklamındaki duruşumuzu aynen çizen sevgili Sunder Erdoğan GÜM ekibini sıralamış. En solda, en uçtaki balonda "BEN SAVAŞ DİNÇEL" diyor... Sevgili Savaş Dinçel ağabey de, Hürriyet'e geçişimizle birlikte karikatürcü olarak ekibimize katılmıştı. Bu karikatürlü duyuru şimdi ondan da kalan bir anı oldu... Birlikte hem GÜM'de, hem MSM'de çalıştığım, can ağabeyim, sevgili dostum SAVAŞ DİNÇEL'i, geçmiş zaman olur, mizahçı Cihan değer, diyerek bir kez daha sevgiyle anıyorum...Bana bıraktığın anılar, anekdotlar ve yaşam zenginliği için çok teşekkürler sevgili Savaş ağabey...

CİHAN DEMİRCİ