27 Temmuz 2007 Cuma



HÜRRİYET GAZETESİ
VE MEDYA
OĞUZ ARAL'I
TEK SATIR
HATIRLAMADI!




Sadece "iktidar medyası" olmaları değil insanı çileden çıkartan..Öylesine vefasız, öylesine hoyrat ve öylesine insan tüketici bir medya var ki karşımızda gel de dayan ve takip et!.. Oğuz Aral'ın ölümünden önce son olarak çalıştığı ve "HUYSUZ İHTİYAR" adlı köşesinde harika yazılar yazdığı Hürriyet gazetesi, tıpkı geçen yıl olduğu gibi bu büyük ustayı bu yıl da ölüm yıldönümünde tek satırla anmadı, anımsamadı... Dün ve bugünkü gazeteyi dikkatle taradık, bir satır yazı göremedik. Diğer gazeteler de tabii ki aynı durumda. Ölümünün üzerinden daha henüz 3 yıl geçmiş olmasına rağmen Oğuz Aral gibi bir mizah devini anımsamayanlar, tabii ki daha nice önemli değeri de anımsamıyorlar. Bu ülke değerlerini yok etme, tüketme, kahretme ülkesi. Bunların gazetelerinde kültür-sanat sayfası bile bulamazsınız. Bunların televizyonlarında bu tür değerlerin adı bile geçmez...


Ülkeyi AKP ile selülit haberleri arasına sıkıştırıp, bir ülkenin adeta geleceğini imha eden bu zihniyete yazıklar olsun, bu ülke birgün kazara düzlüğe çıkarsa, bu imhalarının tarih önündeki karşılığını elbet alacaklar... Sevgili Oğuz ağabeyi, gene mizahçılar-karikatürcüler anımsadı, sanırız zaten o da bundan mutlu olurdu, bu medyaya oralardan ettiği küfürleri duyar gibiyiz...Aldırma sen Oğuz usta, onlar iktidarsa biz mizahçılar da, CHP gibi fasulyeden değil "GERÇEKTEN" muhalefetiyiz hala bu ülkenin...

ERDEM TANER-MİZAHHABER



ABDÜLKADİR DEMİRHİNDİ
ÇİZİYOR




Abdülkadir Demirhindi'nin çizgileriyle çağdaş

karikatürümüzün kurucularından Cemal Nadir Güler...




SEÇİM SONRASININ FOTOĞRAFI!

Sarı Civciv: Vay be, demek AKP'ye oy verenler bunlar haaa!..




SİZDEN MİZAHHABER'E

GELENLER...

Mizahhaber'in mizah dünyasından haberler vermesi, özellikle de yitirdiğimiz mizahçılarla ilgili haberler yapması çok hoşuma gitti. Bu tür haberlere mizah sitelerinde ya da bloglarında pek raslama olanağı yok. Eski dergilerden daha çok örnekler verirseniz, mizah tarihinden anekdot ve anılara daha fazla yer verirseniz iyi olur, ben Gırgır yıllarının sonuna yetiştiğim için çok az şey biliyorum. Mizah dergilerinde o yıllarla ilgili hiçbişey yok. Keşke bu şekilde haberlerle dolu bir dergi olsa ma çok az satacağını da biliyorum, o yüzden çok zor sanırım. Mizahhaber'e başarılar diliyorum, bana maille bu blogu haber veren arkadaşım Hakan'a teşkkür ediyorum...

Halil Sönmez

Merhaba...Mizahhaber'i yeni fark ettim ama sıkça girip bakıyorum. Gazetelerden alıntı karikatürler koymanız çok güzel. Orhan Alev adlı mizahçıyı sizin sayenizde tanımış oldum diyebilirim daha önce adını hiç duymadığım için de üzüldüm ama bize kimi tanıtırlarsa onu tanıyoruz artık. Sizden televizyondaki mizahla ve komediyle de igili haberler ve yazılar bekliyorum, orada da çok eleştirilecek şey var. Bakın dün gece Show teve'de "GÜLDÜR BAKALIM" adında, sözde yeni komedyenler çıkaracak bir program vardı, biraz izledim ve çok sıkıldım. "Kal Geldi" diyen oyuncu jüri üyesiydi bana kal geldi ya. Sonra başka kanala daldım ama 5 saat sonra baktım hala o program sürüyor ve Peker Açıkalın, Müjdat Gezen'le atışıyor. Espri gibi de değildi. Müjdat Gezen'in suratı asıldı. Ne komedyen adaylarında iş vardı, ne de programda, jüri üyesi olan isimlere de bu programı yakıştıramadım. Böyle komedi olmaz, hepsi de zorlama tipler bulmuşlar. Bu tür programlara da değinmenizi istiyorum. Sevgiler.

Sevda Dilek Akcan