9 Temmuz 2007 Pazartesi

AYDIN DOĞAN YARIŞMASI
POLEMİĞİ SÜRÜYOR...


YARIŞMAYI ZATEN

BOYKOT EDENLERDEN

ERDOĞAN OĞULTEKİN YAZIYOR...


Aydın Doğan yarışmasının kurallarını değiştirelim sonra boykot ederiz anlayışı bana komik geldi. İsteyen katılır istemeyen katılmaz ama ben bu yarışmayı yıllardır zaten tek başıma boykot ediyordum. Yıllar önce bu yarışmaya katılmaktan vazgeçtim çünkü kulağıma ÖN ELEME dedikoduları gelmişti ve ben bu yüzden yarışmadan soğumuştum.

Ne kadar doğru bilmiyorum ama G.D.Ekşioğlu bütün karikatürleri elemeye tabi tutuyor ve asıl jürinin önüne kendi doğal olarak-beğendiklerini çıkartıyormuş. Her yıl vakfa mail yolladım, hatta önümüzdeki yıl hangi karikatürcünün ödül ya da mansiyon alabileceğini bile tahmin edebiliyordum. Ayrıca Yarışmanın adı neden Aydın Doğan, Sedat Simavi bir karikatürcü! Ben zenginim diye Her yıl Erdoğan OĞULTEKiN futbol TURNUVASI düzenleyip kupa vermem, ne kadar saçmaysa bu da o kadar saçma! Ama zengin haklıdır!
Saygılarımla...

Erdoğan Oğultekin


SEVDAKAR ÇELİK'İN ÇİZGİLERİYLE
RIFAT ILGAZ

40 metrekarelik bir dersliğin değil,
-onurlu ve yürekli bir çabayla-
aydınlanmasını istediği bu ülkenin öğretmeniydi
Rıfat ILGAZ ustamız.
***
Onu unutmadığımızın,
derin sevgi ve saygımızın
bir ifadesi olarak;
EK'teki portre çalışmasını,
MİZAHHABER için iletiyorum.

Sevdakar ÇELİK