20 Ağustos 2015 Perşembe

MİZAHHABER SON DAKİKA! MİZAHHABER SON DAKİKA!

MİZAHHABER SON DAKİKAAA!.. HACI TOZUTTUOĞULLARI MAHALLESİ MUHTARI ÜBEYDULLAH LAHAVLE, HÜKÜMETİ KURMA GÖREVİNİN AZ ÖNCE KENDİSİNE VERİLDİĞİNİ AÇIKLADI!..

Muhtar Übeydullah Lahavle'nin Mizahhaber mikrofonuna yaptığı açıklama şöyle:

"Az önce sayın Cumhurbaşkanım beni 10. kez Saraya çağırınca doğrusu bambaşka bir huşu içine girmiştim. Çünkü 9. toplantı daha yeni yapılmıştı ve değerli büyüğümüz sadece beni 10. kez Saraya çağırıyordu. Beni 787 nolu odada kabul etti ben acaba benden mahallemizle ilgili bir ihbar mı isteyecek sanırken o, hükümeti kurma görevini bana verdiğini açıkladı. O an suretim ard arda basılan bir nüfus süreti fotokopisi gibi oldu!.. Kuracağım hükümet 2 aylık, bilemedin 1.5 aylık bir tekrar seçim hükümeti de olsa Sn. Cumhurbaşkanının bana bu görevi vermesi ülkedeki rejim değişikliğinin de bir güzel sonucudur, vatanımıza, milletimize ve tabii ki en çok da Hacı Tozuttuoğulları mahallemize hayırlı, uğurlu, bol nüfus suretli ve ikametgah senetli olsuuuun!.."

(MİZAHHABER-Cihan Demirci)